How Can We Help?
Hvordan resette Lenovo nettbrett
Du er her
< Alle Emner
1. VIKTIG: Sjekk om din nåværende google konto
Sjekk om din google konto er en av disse som vi har passordet til:
agetonettbrett1@gmail.com, agetonettbrett@gmail.com, nettbrett@ageto.no
Dersom det ikke er en av disse må det være en du selv har kontroll over.
VIKTIG: Dersom du resetter nettbrettet uten passordet til google kontoen vil nettbrettet bli ubrukelig.
2. Resett nettbrettet
For å resette nettbrettet følg disse instruksjonene eller se video.
- Skru av nettbrettet
- Hold inne volum-opp og på-knappen samtidig
- Når Lenovo-logoen viser slipp på-knappen.
- Når Android-logoen viser slipp volum-opp-knappen.
- Bruk volum knappen til å markere valget » Wipe data/factory reset» og på-knappen for å ta valget.
- Velg Yes.
- Start nettbrettet på nytt.
3. Sett opp nettbrettet på nytt
- Gå gjennom Google onboarding, dersom du vil bruke vår Google-konto kontakt support.
- Du trenger ikke å sette opp en Lenovo konto
- Last ned appene Kiosk-browser og TeamViewer Host fra Google Play Store
- Logg inn på TeamViewer Host. Kontakt support for brukernavn og passord
- Åpne Kiosk-Browser og godta alle kravene til tilgang i Android
- Gå inn på innstillinger og sett forandre disse instillingene:
- General > Kiosk URL = https://portal.ageto.no/mobile/check.xhtml
- General > Kiosk Title = Ageto
- General > Time out = 15 minutt
- Toolbar > Browser Control = Av
- Page & Content > Clear Cache = Av
- Page & Content > Clear Cookies = Av
- Gå ut av innstillinger
Last Updated On
Innholdsfortegnelse