How Can We Help?
Ageto logger ikke
Du er her
< Alle Emner
Feilsøking: Ageto logger ikke
Dersom ingen av dine sensorer logger er det som regel trøbbel med mottakeren (gatewayen)
Steg 1: Sjekk om mottakeren din er koblet til strøm.
Den sølvfargede mottakeren med Ageto etikett må være koblet til strøm med rett strøm-adapter.
Den røde lampen på toppen av mottakeren indikerer at mottakeren har strøm. Se til at lampen lyser jevnt
Steg 2: Sjekk om mottakeren er koblet til Internett.
Dersom mottakeren hadde strøm må vi sjekke Internett. Mottakeren skal ha en nettverks-kabel koblet mellom bunnen på mottakeren og internett routeren.
- Sjekk om det er lys i diodene på nettverks-pluggen på mottakeren. (Dette indikerer ofte kobling)
- Følg nettverks-ledningen hele veien fra mottakeren til routeren.
Normalt sett skal ledningen plugges inn i port 2 til 5 og ikke 1. - Dersom nettverks-ledningen plugges inn i en nettverks-switch så sørg for at denne også har strøm og er koblet videre til routeren.
Steg 3: Plugg ut strømmen i 5 minutt.
Av og til hjelper det å skru den av og på.
Dersom alt i de forrige stegene var i orden, plugg ut strømmen en liten stund.
Steg 4: Vent minst 10 minutt
Det kan ta inntil 10 minutt fra du gjør en endring til det begynner å logge igjen, fordi sensorene bare rapporterer temperaturen hvert 10. minutt.
Steg 5: Kontakt support
Dersom det fortsatt ikke logger, ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe med å feilsøke.
Last Updated On
Innholdsfortegnelse