Funksjonaliteter

Komplett digital løsning for internkontroll

Alle som håndterer mat og næringsmidler er etter norsk lov pliktig til å ha et fungerende system for internkontroll som sikrer matkvaliteten og ellers ivaretar nødvendige hygieniske hensyn. Ageto er spesielt utviklet for å imøtekomme HoReCa-segmentets behov, og oppdager feil og avvik på et tidlig tidspunkt.

Systemet tilfredsstiller kravene i lov og forskrifter, og kan enkelt tilpasses din virksomhets særskilte behov. Med Ageto har du full oversikt og kontroll – mis en place. All relevant dokumentasjon er bare et par tastetrykk unna.

Ageto funksjonsoversikt: Alt i ett!

  • Vaktplanlegger
    • Ansatte, personalia, kompetanse
    • Arbeidsavtaler, sertifikater mv.
    • Fravær
    • Sykdom
    • Ferie
    • Bemanningsplaner
  • Timeregistrering
    • Inn- og utsjekkingsfunksjon.
    • Trygg og enkel lagring av timelister.
  • Temperaturkontroll
    • Døgnkontinuerlig overvåkning av viktige kontrollområder.
    • Automatisk varsling av feil og avvik på sms og e-post.
    • Oppfølgingsfunksjoner med automatisk varsling.
    • Trygg og enkel lagring av temperaturhistorikk.
  • Oppgavehåndtering
    • Gjøremål og beskrivelser.
    • Tidsfrister og ansvar.
    • Automatisk varsling av feil og avvik på sms og e-post.
    • Oppfølgingsfunksjoner med automatisk varsling.
  • Rapportering
    • Automatisk generering av avviksrapporter
    • Lett tilgjengelig og enkel uthenting av rapporter
  • Dokumentarkiv
    • Trygg og sikker lagring av all relevant dokumentasjon.
    • Viktige dokumenter er bare et tastetrykk unna
  • Varsling
    • Automatisk varsling på
      sms og e-post ved feil, avvik og brann.
  • Internt meldingsforum
    • Enkel utveksling av beskjeder mellom medarbeiderne.
  • Brukermanual
    • Enkel og praktisk veileder som hjelper deg med å komme i gang.
  • Generelt
    • Norsk og engelsk versjon, men med mulighet for andre språk.
    • Enkel installasjon.
    • Bedriftsindividuelle tilpasningsmuligheter.
    • Brukervennlig.
    • Krever liten opplæring.
    • Systemet betjenes fra pc, nettbrett og mobiltelefon.
    • Oppfyller lovens vilkår.
    • Tilfredsstiller tilsynsmyndighetenes krav.

    • Ingen begrensning på antall brukere tilknyttet lisensen.
    • Ingen begrensning med hensyn til detaljer og omfang.
    • Avvik kan filtreres og registreres når og hvor som helst.
    • Automatisk varsling av avvik og oppfølging.
    • Mulighet for å lage maler for HMS-aktiviteter.
    • Mulighet for opplasting av foto og film, håndbøker og manualer mv.
    • Digitalt arkiv med eksportmulighet til andre systemer.

    • Mulighet for å opprette og lage ulike maler og dokumenter:
    • Rutiner for avvikshåndtering
    • Renholdsplan og vedlikeholdsplan
    • Varemottak, merking og sporing, flytskjema
    • Hygiene, tilberedning, produktbeskrivelser, mattrygghet
    • Internkontroll og internrevisjon
    • Fareanalyse og risikomatrise
    • Organisasjonskart og bedriftsreglement
    • Dokumentstyring og tilsyn
    • Lover og forskrifter
(Oversikten er ikke uttømmende)
Prøv nå!